Merhaba arkadaşlar.
Ev üzerinden bayilik alıp, büfelere falan nasıl bayilik verebilirim. Bir yardımcı olur musunuz bu işi yapan arkadaşlar illaki vardır.
Edit: Ya da yine evden sadece kendimiz bayi olup kimseye alt bayi vermeden yapsak nasıl bir getirisi olur ve neler gereklidir arkadaşlar.