Merhaba arkadaşlar.

Ev üzerinden bayilik alıp, büfelere falan nasıl bayilik verebilirim. Bir yardımcı olur musunuz bu işi yapan arkadaşlar illaki vardır.

Edit: Ya da yine evden sadece kendimiz bayi olup kimseye alt bayi vermeden yapsak nasıl bir getirisi olur ve neler gereklidir arkadaşlar.