KaRNeC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şablona göre açarsanız konuyu, pm istemeden önce bir nebze bilgilenmiş olurduk ..

Kurallar boşuna konulmuyor sanırım
Şablondaki tüm bilgilere cevap verdiğimi düşünüyordum ancak yinede mesajın sonuna şablonu ekledim. Teşekkürler.