aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam banada güzel bir bayan geldi. Valla çok güleryüzlüydü Bide çok güzeldi bayan
2 defa bayan arkadaş aradı ikisinde de müsait olamadım kısmet erkek arkadaşaymış ama güzellikten ziyade benim için sohbeti önemli.

daha birkaç önce finansbank hesaplarımı ve kredi kartlarımı kapattım (telefon şubesinde beni deliye çeviren arkadaşlar sayesinde)
enparadan da uzak durayım diyordum nede olsa finansbankın diye ama duramadım
bakalım şuan için çok güzel gözüküyor ilerde sıkıntı çıkarmazlarsa süper olur.

bu arada hiç dile getiren oldu mu bilmem ama bugün arkadaş bana sordu.
enpara kredi kartı çıkarsa almak ister misiniz diye
bende bu özelliklerde olacak yine herşeyden para istemeyecekseniz alırım dedim.
böyle bir proje var müşteri yorumlarını alıyoruz falan filan dedi.