banada bugün geldi kartım 2 gündür arıyor arkadaşlar sağolsun müsait olamadım kartımı almak için.
eft, havale ücreti vs. kesinlikle kesilmediğini söyledi.
sadece döviz işlemlerinde enpara tarafından değilde karşı taraftan dolayı oluşan masraflarda ücret aldıklarını söyledi.
pek müsait olmadığım için aklımdaki bütün soruları soramadım.
ama sanırım enpara çalışan arkadaşları özenle seçiyor.
bu güler yüzü hoş sohbeti ben hiç bir banka şubesinde ne yazık ki görmedim.
kredi çekerken bile bu kadar güleryüzlü birisi ile görüşmemiştim.
Muharrem yada Muhammet ti sanırım arkadaşın ismi kartını falan bıraktı ama bu karmaşada onu bile bulamıyorum
Not: İnternetten yapılabilecek işlemlerinizi inatla şubeye gidip yaparsanız ve bunu alışkanlık haline getirirseniz hesabınız enparadan çıkarılıp finansbank hesabı haline getirileceğinide laf arasında söyledi. Yani bu kart internet ve telefon ile kullanmak için ideal hatta mükemmel ama zırt pırt şubeye gidecem işlem yaptıracam diyorsanız hesabınız enparadan çıkarılıyormuş bilginize.