ÖSYM bugün de sonuçları açıklamazsa gidip ilk tercih ettiğim yere yerleşicem artık anasını satim bu ne ya.
Hocam sen bilirsin ben sınavsız geçiş yapıcam bilgisayar prog. ama ygs sınavınada girdim.Herhangi bir sıkıntı olmaz dimi meslek lise mezunu olduğum için ösym beni sınavsız geçişi baz alarak yerleştirir değil mi ?