Alper zaten banko 11 oynayacak adam bu kadroda. Bı ton çöp adamı takıma toplayanlar utansın başka bişey demıyorum. Bugun ozellıkle ıkıncı yarı aslında bız daha ustunduk psv 2 3 kez geldı gol attı bı tanesınde ztn. Bız hep rakıp kaledeydık ama sonuc 0. Neymış boluyla lankaran la olmuyomuş
bitiricimiz eksik
-cardozo-demba ba- kiesling- emenike(nötr) artık kim gelirse gelsin weboyla olmuyor, solda eskisi gibi sow olmalı bence yada çift forvet