narisse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir adet kayıt hakkı var; vergisi dahil 250 TL.

Önce kayıt ya da güven bilmem ne diyecek hiç zahmet etmesin. Yerim İkitelli'de. Gelirseniz birlikte de yapabiliriz, ya da e-devlet'den iki dakikada halledebilirim ödemeden sonra.

Satıldı diyor ama satılmadı. Buna da bir çözüm bekliyoruz radmin'den.
Satıldı yazısı size görünüyor sadece bize görünmüyor.