Insomnia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Ben bir ürün sipariş verdim.Bu resimde neden iki ürün çıktı.Siparişlerim sayfasında aldım bu ekranı.
iki adet sipariş vermişsin ama altakini ödememişsin yani 1 tane almışsın