Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence kimse dolandirilmadan konu kilitlensin adam da uzaklastirilsin.

Bu arada: ben ilk basta diyorum ki sosyal medya da onemlidir, en onemli 7 faktorden biridir, adam ise tek link onemli digerleri onemsiz deyip simdi 3.4. sayfada isini kiviriyor ! bir dedigini digeri tutmuyor. klasik dolandirici hareketleri bunlar. en son dolandiriciliktan banlanan 10 adamin postlarini okuyun, ne dedigimi anlayacaksiniz hocam
Boşverin hocam, şüpheyle yargı yaparak hakka girmeyelim. Eden bulur elbet. Selametle.