Seiko35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temayı almak istiyorum fakat 19' Monitörde açtığımda ekran kayması oldu hocam sebebi nedir acaba ?
Tema 980px genişliğinde. Çözünürlükten kaynaklandığını zannetmiyorum. Sizde tarayıcı kaynaklı başka bir sorun olmalı.