Nettetescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Sizinle Skype den Konustuk Nettetescil Kendi sunucusunda Arıza Oldugunu Belırtık Beklemenızı Rıca Etmiştik
Bazen Firmalarda Buyuk Sorunlar oluyor ama sız musterılerımız Kısa bır sure beklemeyı tercıh etmıyorsunuz .normaldir ama bu bahtsız bedevi olmanızı gerektırmez
Hala bekliyoruz ama ?