SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam asıl ağlatan bu, böyle bir ilahi olamaz. Her dinleyişimde muhakkak ağlıyorum.
An vardırki ölümün senle yatıp kalktığını bilmek bile içinde yerini ölüm korkusuna değil Rabbine kavuşma heyecanına bırakmıştır..Ölüm bazıları için yok oluş değil sevdiklerine varıştır..Ben hep bu düşünceyle nefes alıyorum..İlahi gerçekten güzeldi... ölümde var unutma diyor.. yüreklerinize sağlık...