Merhabalar.
Müşteki olduğum bir davada bir arkadaşım da tanık durumunda. Eğer tanık olan arkadaşım mahkemeye gelmezse dava uzar mı ya da onun hakkında zorla getirilme emri çıkar mı ? Ben şikayetten vazgeçeceğim bir de bu var bu da etkiler mi durumu ?