kontrol ettim bende bi problem yok..eklentiyi kaldırıp tekrar kur istersen..
ayrıca ie'nin çerezlerini sil bir de öyle dene..
Mesajın için teşekkürler kendi yazmış olduğumuz bir eklentideki js dosyası ile çakışıyormuş bu yuzden problem yaşıyormuşuz sorun çözüldü kolay gelsin