piyasanın üstünde satılıyor bir de kargo cabası

nostalji olsun diye de para vermeyelim o kadar

söz, bulursam bir kutu gönderecem sana
Yok hocam sağolun o işin şakası.

Cidden biraz bende merak ediyorum yemişliğim yok evdekilere dedim derin bi offf çektiler

Bulursam alıcam bende sizede ulaştırırım.