Konu
R10'a ask.r10.net diye SubDomain Lazım
22-07-2013, 16:21:42
#1224
KuzeyReklam
Üyeliği durduruldu
CengizYurek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
oHa s..qseYdiNnn ßaRii .s.s
aman hocam sakin