İlk senende sıralaman nasıldı şimdi nasıl ? Benimde yerleşememe ihtimalim varda kesin gelebilecek bir yeri yazmadım.
ikinci sene sıralamam 18bininciydim. ilk sene kötüydü. ama beni kurtaran benim girdiğim ikinci sene alan dısı tercihlerde katsayı farkını azalttılar böylece alan dısı tercih yapabildim.