Allah sonuç bekleyen herkesin gönlüne göre versin.
İlk sene açıkta kalınca yıkılmıstım. Bi sene daha nasıl calıscam hazırlancam demiştim. Ama kazandıktan sonra iyi ki yerleşememişim dedim hep.
Her işte bir hayır vardır o yüzden yerleşemeyenler de üzülmesinler.
İlk senende sıralaman nasıldı şimdi nasıl ? Benimde yerleşememe ihtimalim varda kesin gelebilecek bir yeri yazmadım.