Konu
Tasarladığımız logo için eleştiri yapabilir misiniz?
21-07-2013, 17:37:39
#7
flashasbi
WhiteRooT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence 10 lira verip güzel bir logo yaptırtın hiç uğraşmayın derim, zira vakit kaybı oluyordur sizin için.
evet doğru diyorsun ama yaptırdığımız logoyu beğenmemekten çekiniyoruz. 10 TL'ye çokta iyi logo yapan olmaz heralde zaten