3.2.0 güncellemesinde çalışan servisleri çıkarmak yerine sürekli bloke edilen servislerin çıkartılması daha mantıklı olurdu.

TWITXR , ZOOTOOL , IDENTI.CA çıkartılacak denmiş.

Çıkartılması gereken servisler bence identi.ca ve plerb olmalı. Sürekli hesapları bloke ediyorlar çünkü.