Wallahi bende eski bi kasa vardı sadece powerla *** kablosunu taktm modemin olduğu dolaba attm teamviewerıda yükledim takılıo o kendi başına
Ben de bir netbook var olmazsa ona geçireyim. Dostum bişey sorucam bende de teamviewer var ancak ben deki mi öyle nedir mesela bir numara çıkıyor karşı bilgisayarda onu kendi programmaı yazınca bağlanıyorum. Sizdeki de böylemi çalışıyor olurda o bilgisayar kapanırsa program kapanırsa yeniden o bilgisayardan şifre üretmen gerekiyor herhalde böyle daha zor olmuyormu ?