Telefonun ara sıra kapanıp açılıyor mu?
Benim orjinal 1650'likte tekefon kapanıyor ve açılıyor günde 3-4 kere. Ama Telpa'nın 2000'lik bataryasında 1 kere bile bu sorunu yaşamadım.
2450'lik ne kadar gidiyor?
Biliyorsunuz batarya ömrü kullanıma göre değişiyor, ben telefonu elimden düşürmeyen wifi veya mobil interneti sürekli açık olan ve sürekli telefonla konusan biriyim, en kötü ihtimalle 1 gün gidiyor ve %25lerde iken tekrar şarja takıyorum. Ama daha düzenli kullanırsam 2 günü rahat bulacaktır diye tahmin ediyorum. Bugüne kadar kapanma sorunu hiç yaşamadım, hatta %1 de 3 saat kadar kaldıgını ve kapanmadıgını da biliyorum telefonumun. Zaten bu yüzden
i love s2 (: