Konu
Bugüne Kadar Böyle Bir Etkinlik Yapılmadı ! R10.Net iftar buluşması 20 TEMMUZ 2013 CUMARTESİ
20-07-2013, 15:49:10
#5
Linux
iyisite.NET
Benim +1im yok
Off işten çıkıp direk geleceğim. Ortam müsait olsaydı ben yapardım. Arkadaşlar şu kartları basabilecek gönüllü var mı ?