başka bir yerden aldım ama ürün gerçekten güzel ve soğutuyor . 5 dkka buzluğa atiyim dedim atmaz olaydım, üstünurdum ama böbreklerde kıpırtı ve boğazımda tuhaf bir şeyler hissettim . Buzluğa atmayın beyler
Yorumunuz için teşekkür ederim hocam,
Satışımız Devam Ediyor...