Aziz yıldırımı statdan çıkarmıslar sanırım öyle geççio basında
Hangi basını takip ediyorsun? Twitter'daki lüzumsuz tiplerin yazıları basın mı oluyor? Bir başka başlıkta da "ben farklı basını mı takip ediyorum" tarzında bir şeyler yazmışsın. Boşver sen bizi takip etmeyi, kendi takımını takip et kafi.