gidiş bileti alana dönüşte 5 katı ücretini verseler binmem

şu ana kadar mecburen kullanmak zorunda kaldığım zamanlar oldu 1 tane bile vukuatsız değildi. kesinlikle almam ve aldırmam etrafımdaki insanlara