O zman Yemeksepeti.Com projesi ile sana gelseydik, her yer yemek, lokanta, kebapçı moduna girecektik yani.. O iş de mi tutmazdı : )
Adam yemek gönderiyor sıcak sıcak eve.. Her yer lokanta vs.. Nasıl böyle bir mantık kuruyorsun anlamadım dostum.
Ne ilgisi var hocam tanıdık eczane ile. Kıyma almıyoruz. İlaç alıyoruz..
Arkadaşlar, bir işin olmazlarını düşünürken, olmuşlara da bakarak ders almak lazım. Ya da oluru nedir yardımcı olmak lazım. Bir işin tutmaması için binlerce neden sayılabilir ve bunu herkes yapabilir ama bir işi ancak, nasıl tutabilir diye kafa yoranlar tutturur. Arkadaşlara biraz yardımcı olmak lazım. Olmazlardan değil, Olurlardan konuşalım. Olur mu ? bence Olur...
Olur diyorsan eger daha ne diye bizim fikrimizi soruyorsun? Haydi kocum haydi aslanim olur bu is sen yaparsin dememizi mi bekliyorsun? Neticesinde benim derdim seni germedigine gore senin derdin de beni germez. Yatir parani kaybet.