Uğur, ******'dan Gurkan Ben. Beraber buluşup gidelim
Aynı şekilde SİO siz nerden gidiyorsunuz? Kadıköy'den geleceğim de ben, nerde buluşuyoruz
Siolar avrupa yakasında gürkan. Kadikoyden gelen bir kaç arkadaş vardı önceki mesajlarda söylemişlerdi. Bende esenyurt tarafından geliyorum büyük ihtimal eminönünde görüşeceğiz seninle.
Arkadaşlar esenyurt ve civarı tarafından gelecek varsa araçta son 2 kişilik yer var.