herkes bir şey yazmış çizmiş güzel hoş sizinle bir konuda hem fikirim twitter çok saçmalıklar yapan bir mecra. Asıl konuya da gelecek olursak, örnek vereyim yaklaşık 1 hafta önce bi hesap açmıştım günlük 600+ kişi geliyordu takibe hiç bir sorun olmadı yani sürekli farklı yeni veya eski hesaplarım için de bu işi yapıyorum hiçbir sıkıntım yok bugüne kadar ne askıya alınma oldu ne de başka bir olay