mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15dk da 2 oldu

Sarmayi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:05:07 -->-> Daha önceki mesaj 19:48:35 --

Bize rahat mac izleme haram 2-2 oldu basit basit goller
ibretlik dönüş bu olsa gerek