Konu
Bugüne Kadar Böyle Bir Etkinlik Yapılmadı ! R10.Net iftar buluşması 20 TEMMUZ 2013 CUMARTESİ
18-07-2013, 17:26:19
#3
sio
sahibi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende her toplantıya ayrı yapılır daha güzel olur.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:26:09 -->-> Daha önceki mesaj 17:25:35 --
+1 Fikri güzel destekliyorum
Maliyetli olur.