Konu
iOS 7'yi herkesten önce yüklemek ister misiniz? UDID satışımız başlamıştır.
18-07-2013, 10:59:00
#4
PisiPC
Mr.Darkness adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir adet kayıt için pm gönderdim. Ben gayet memnunum ios7den
PM attım.