Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asıl bakmam gereken 3b derken, ne demek istiyorsunuz. siz hangi liseden mezun oldunuz, puan ve başarı sıranızı yazın bakalım ona göre bişeyler söyleyelim.
Düz lise mezunuyum, 3a tablosunda öncelik meslek liselerine veriliyor. 3a tablosundan tercihin geldiği taktirde herhangi bir sorun olurmu orasını merak ediyorum kayıtta v.b şeylerde. Tercih listemi birkaç gün önceden çıkarmıştım okula danışmaya gidince elimdeki listenin 3a olduğunu, önceliğin onlarda olduğunu ve 3b'yi önce tutmam gerektiğini söylediler. 3a derken fark önceliğin meslek liselerinde olması.