sörvayvır izlemediğimden bilmiyorum adını, internette görmüştüm. yapamamışlar olmamış. her kanal acundan prim yapmaya çalışıyor doğuş yayın grubundan beklemezdim. rezillik. bağıyor sesi daha iyi çıksın diye, kanaldan da sesini ayarlıyorlar falan.