Arkadaşlar merhaba;

kısaca özetleyeyim konuyu ; bir çok kendi bestem var ama içlerinden bir kaçtane gercekten ınandıgım guvendıgım bestelerım var. Bunlardan bır ıkı tanesını studyo kaydı yaptırmak ıstıyorum. Bütçe fazla olmayınca ne yapabiliriz acaba ?