Konu
Bugüne Kadar Böyle Bir Etkinlik Yapılmadı ! R10.Net iftar buluşması 20 TEMMUZ 2013 CUMARTESİ
16-07-2013, 16:08:50
#1
clanTR
konuyu görünce hemen girdim ama hiç tanıdık göremedim
gelmeyi çok isterdim ama işlerimden dolayı gelemiyorum, katılacak arkadaşlar umarım iyi vakit geçirirler
Seneye tekrarlanırsa yıllık izine denk getirmeye çalışacağım