konuyu görünce hemen girdim ama hiç tanıdık göremedim gelmeyi çok isterdim ama işlerimden dolayı gelemiyorum, katılacak arkadaşlar umarım iyi vakit geçirirler

Seneye tekrarlanırsa yıllık izine denk getirmeye çalışacağım