Konu
Aday işlemleri sisteminde hata alan var mı?
16-07-2013, 10:42:26
#3
crazycoder
t4ko adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ÖSYM artık kıysın paraya da adam gibi sunucu alsın.
Hocam adamlar ne yapsın diycem de haklısınız, fb'ye milyonlarca kişi giriyor..