t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ÖSYM artık kıysın paraya da adam gibi sunucu alsın.
Hocam adamlar ne yapsın diycem de haklısınız, fb'ye milyonlarca kişi giriyor..