Konu
bir kıza aşık oldum ne yapmalıyım?
16-07-2013, 00:02:45
#3
teknohaberci
Kızma ama başlığı okuyunca aklıma direkt şöyle yazmak geldi; Bir kıza aşık olmak senin açından, bir erkeğe aşık olmaktan bin kat iyidir. Daha ne istiyon