20 temmuz değilde ramazan bitmesine birkaç gün önce planlansa idi diğer şehirlerden gelebilecek arkadaşlar içinde büyük bir etkinlik yapılabilinirdi. Bursa'dan feribotla gelmek vs gibi.
Bunun içinde Şehir temsilcilikleri yaratılıp onların organizeye dahil olması ile çok büyük bir organizasyon yapılabilinirdi.