Medine tarafında satılanlar Çin malı diyorlar hocam.
Hatta benim kayın peder hacca giden arkadaşına ısmarlamış gelen telefonu türkçeyede çeviremedik kaç telefoncuya gösterdiysek olmaz bu dediler
imeide kayıtlı değil sanırım çocuklar oynuyor şuan yada öyle boş duruyor

Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dün telefon aldım medine'den değil snaırım hatta sen git dubai'den aldır arabistanda 470 tl falan geldi telefon ama kayıt yok.Dubaida 460 tl dir ya da 450 tl