muzafferbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bu yazıya önce firma olarak cevap vermek istiyorum

verdiğimiz hizmetler de eminim ki bizim gibi bir cok firma kaliteli hizmet sunmaya vede destek verebileceği saatler en yüksek düzeyde tutmaya calışıyordur
ama birçok firma 30 tl fark bul sa data center değiştiriyor 1 sunucu alarak bu sunucu için de radyo web sitesi vs ne varsa doldurabiliyor
işinde uzman olan bir firma 1 gb hattın max 200 mb hat alabileceğini dikkate almadan saçma sapan fiyatlar ile bazı hizmetler sunuyorlar
örnek olarak forum da çok var

limitsiz alan
limitsiz trafik
limitsiz alan adı ekleme

bu paket yıllık 50 tl

birisi gelip bu sunucuya 300 tane site açsa acaba bu sunucu ne olacak vede bunun gibi 4 kişi alsa yıllık 200 tl toplayan sunucunun yıllık maliyeti olan 3000 tl nasıl karşılayacak

gelelim r10 için öneriye

Lütfen r10 da artık sadece vergi levhası vede ysb olan satıcılara hosting firma rank verilsin
bu sayede vergi veren kişiler den alım yapılmaya teşvik edilerek buradan alım yapacaklar daha güvenli olabilecek
ayrıca şu anda yeni üyeler almadığnız için r10 üzeri satışlar %50 azaldı çünkü üye olanların %90 zaten hizmet aldıkları için firmalar arayışa girdi diye düşünüyorum

bu konu için farklı bir görüştür

sayglarımla
Muzafferbilişim

Zaten Yer sağlayıcı belgesiz Satış yapmak yasak... Rank vermeye gerek yok Moderatörler gerekli uygulamayı yapıyorlar