onnumara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu koladan almanız gerekıyor

Zaten öyle alıyorum. Yıllardır bool bol kola içerim ama ilk defa böyle bir sorunla karşılaşıyorum. Büyük ihtimalle şuan bulunduğum ilde ki dağıtıcı firmada bir uyanık var ama hadi bakalım.

. Yeniden ışıkta baktım da ordaymış kodlar .d gözler bozuk olunca sıkıntı çıkıyor videoya çekmiştim kapak açarken şimdi ona baktımda farkettim.