Tarih 14.07.2013 2008 de açılmış konu halen devam ettiğine göre mağdurlardan biri olarak yeni aldığım hostu kullanamıyorum git gel git...sanki beleş hosting sitesi(Onların bile uptime oranı çok iyi) Ben Turhost kullandım 3 sene arada bağlantı kopar onada özür dilerler yada önceden haber verirler...Bu ne abi paramızla rezil oluyoruz. Sitedeki tüm yazıları sildim içerisine isimtescil şikayetlerini koydum. Bi halta yaramaz başka...gitti 100-TL ...not sitem burada : blogcug.com