Konu
Bugüne Kadar Böyle Bir Etkinlik Yapılmadı ! R10.Net iftar buluşması 20 TEMMUZ 2013 CUMARTESİ
13-07-2013, 20:02:55
#4
sio
bipixel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cuma oğuzlarda kalıcam
. (Vesselam)
.
Oh tamam senin yerin hazır.