Konu
Satılık 4 tane @outlook hesabı
13-07-2013, 18:59:11
#3
Quad
Ücretsiz olarak alınan outlook hesaplarına niye tanesine 20 Tl vereyim ki diye soruyorum kendi kendime.
Dipnot: Yanlış anlamayın ama anlam veremedim.