Büyük filolar var diye kimse araç kiralama açmasın yani? Migros var diye kimse market açmasın. Düz mantık. Ticaretle uğraşmadıkları belli arkadaşların.
Ticaret bu belli olmaz. Olmaz diye birşey yok. Olmaz dediğin bile olur. Ticaret dediğin zaman duracaksın! Herşey şans ve kısmet. Ben 25000tl ile bile rent a car işi yaptım ve deli para kazandım. İşini bilirsen her türlü kazanırsın. 120.000TL harika para..