1) İlk gün yanımızda neler götürmeliyiz? (garipsemeyin ilk üni daha

)
2) Üniversiteye kayıt çok mu zaman alıyor? Tüm günümüzü bitiriyor mu?
3) Kayıttan sonra 1-2 hafta tatil var mı? O arada şehri keşfederiz.

4) Yoklama kağıdı denen şeyi sınıfa girer girmez mi imzalıyoruz? Nerede o kağıt?