Konu
Bugüne Kadar Böyle Bir Etkinlik Yapılmadı ! R10.Net iftar buluşması 20 TEMMUZ 2013 CUMARTESİ
12-07-2013, 20:13:50
#3
sio
Ozsoy05 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adım mert
tabi sizleyim sikinti yok.
Ne garip benimde adım Mert.
Neyse konuyu amacından dışarı taşırmayalım; Tüm r10 halkını davet ediyoruz sevgiler.