Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adım mert tabi sizleyim sikinti yok.
Ne garip benimde adım Mert.

Neyse konuyu amacından dışarı taşırmayalım; Tüm r10 halkını davet ediyoruz sevgiler.