Cihazdan ziyade cihaz üzerinde çalışan Router OS 6'da forumlarda okuduğum kadarı ile sıkıntılar mevcuttu. Üzerindeki yazılımdaki sorunlar düzelene kadar pek önermem.

Yine forumlarda takip ettiğim kadarı ile zaten üzerindeki yazılım şu anda iyi optimize edilmediği için donanımı da tam anlamı ile kullanamıyor. Yoksa üzerindeki donanım cidden oldukça iyi.

24 milyon paket konusu biraz abartılmış gibi ama birkaç milyon paket bile kaldırsa cidden birçok iş için çözüm olabilir.