SNCR_1 'e katılıyorum.
Yaz ayı bitişi herkes tatil dönüşü veriyor oto yıkamaya aracı.
Benim tanıdık var Allah arttırsın cayır cayır iş görüyor.
Eğer yaparım diyorsan harbi güzel iş oto yıkama.